بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

فرمانده سپاه فجر : فتنه گران با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند

فرمانده سپاه فجر فارس در واکنش به اظهارات برخی افراد مبنی بر احتمال بخشش سران فتنه، گفت: ما همواره گفته‌ایم و باز تکرار می‌کنیم، فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند.

                    
خبرگزاری فارس: فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند                    

سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری مادر حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سران فتنه به مملکت خیانت کرده‌اند و جنایتکار تلقی می‌شوند و از نظر من میرحسین موسوی و کروبی مفسد فی‌الارض هستند.

وی افزود: آقای علی مطهری نماینده تهران در شیراز صحبتی کردند و ما نیز پاسخ دادیم که در پاسخ به ما وی اظهارات اولیه خود در دانشگاه شیراز را تکذیب کرد.

فرمانده سپاه استان فارس اضافه کرد: دستگاه قضایی وظیفه دارد مسائل این چنینی را بررسی و پیگیری کند که اگر وی این حرف را نزده باشد ما مشکلی نداریم اما اگر چنین اظهاراتی مطرح کرده باشد طبیعی است در مقام اصلاح برآید.

وی خاطرنشان کرد: من همان زمان گفتم کسی که چنین سخنانی را بر زبان می‌راند مشخص است که تعادل ندارد.

غیب پرور بیان کرد: دفتر ایشان بعد از سخنان بنده، نمابری ارسال و مطالب مطرح شده از زبان وی را تکذیب کرد که ما موضوع این نمابر را حمل بر صحت کرده و به طور موقت از پیگیری رسمی این اظهارات خودداری کردیم.

وی تصریح کرد: به طور کل ما همواره گفته‌ایم و باز تکرار می‌کنیم، فتنه‌گران با آب کوثر و زمزم نیز قابل تطهیر نیستند.

به گزارش فارس، در مراسم اقامه نماز میت و خاکسپاری متعلقه مرحوم آیت‌الله حاج سید محمد جعفر طاهری، سرهنگ حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز، غلامحسین چوبینی دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس، محمد حسین روزی‌طلب مدیر کل سابق آموزش و پرورش فارس، غلامرضا غلامی مدیرکل سابق امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، یحیی صادقی مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری فارس، محمد فرخزاده معاون فرهنگی شهردار شیراز، حجت‌الاسلام امین رصاف‌ معاون امور روحانیون و حوزه‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، حجت‌الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه فارس، مهندس غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای شهر شیراز، حجت‌الاسلام شیخ علیرضا حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه، آیت‌الله دکتر احمد بهشتی نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌السلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز و جمع کثیری از علما و فضلای حوزه‌های علمیه، مسئولان، مدیران، فرماندهان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

همچنین حضرات آیات محی‌الدین حائری شیرازی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و محمد باقر ‌عبدالله شیرازی با صدور اطلاعیه‌های جداگانه وفات آن مرحومه را تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:فتنه 88 , بصیرت , سردار غیب پرور , سپاه فجر , فتنه گران,

] [ 22:8 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام جناب سرهنگ جمالی به مناسبت 9 دی ماه

به ادامه مطلب بروید <<<<<<<<<<<<


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

تصاویر خبرگزاری تنویر

تصاویر خبرگزاری ایسنا


ادامه مطلب

[ جمعه 8 آذر 1392برچسب:,

] [ 21:30 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش تنویر اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان فارس طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن توطئه های آمریکا بر ملت ایران بر برگزاری باشکوه مراسم سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تاکید کردند.

 

استکبار بداند نرمش قهرمانانه به معنای فراموشی جنایات آنها نیست

امروز ملت ایران آگاه و هوشیارتر از گذشته می داندکه مقابله با دشمنی های مستمر آمریکا اعم از تجاوز،تحریم،تهدید و فشارهای بین المللی و بهانه های متعدد حقوق بشر، پرونده هسته ای وبسیاری از جنایت­های بیشمار آمریکا جز با مجاهدت ومقاومت پاسخ دیگری نخواهد داشت .

سردمداران نظام سلطه آمریکا رژیم منحوس صهیونیستی و کشورهای اروپائی نیز هوشیاری وفرهنگ جهاد ، شهادت وذلت ناپذیری مردم که برگرفته از قیام امام حسین(ع) هست را به خوبی فهمیده اند واین بار 13 آبان­ماه میعادگاه اساتید ،پژوهشگران ،دانشگاهیان درسراسر کشور خواهد بود تا همگام با امت شهید پرور ایران اسلامی بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زنند.

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

تنـویـر - سپاه فجر استان فارس در پی درگذشت مرحوم رجبعلی طاهری با صدور پیامی درگذشت این مجاهد انقلابی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: درگذشت یکی از یاران موثر انقلاب اسلامی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و انقلابی، یار و همرزم بسیاری از شهدای انقلاب و دفاع مقدس مرحوم مهندس حاج رجبعلی طاهری موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: مهندس طاهری در طول عمر با برکت خود و با نگرش ولایتمداری، نقش عمده‌ای در مقابله با ظلم و فساد رژیم فاسد پهلوی داشته و در این راه مشقت‌های بسیار از جمله زندان‌های طولانی رژیم طاغوت را تحمل کرد.

سپاه فجر استان فارس در این پیام تصریح کرده است: با پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای فرمان مطاع حضرت امام (ره) در تشکیل و راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فارس آن مرحوم نقشی اساسی بر عهده داشت و خود به عنوان نخستین فرمانده سپاه در این استان نقش ارزنده حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و در ادامه هدایت و رهبری هسته‌های خودجوش مردمی در اعزام به جبهه‌ها را ایفا کرد.

[ شنبه 26 مهر 1392برچسب:تنویر , سپاه فجر , استان فارس, رجبعلی طاهری,

] [ 23:58 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنوير عصر امروز اولين جلسه مجمع عالي بسيج فارس با حضور مسئولين و اقشار بسيج استان برگزار شد.


در این جلسه آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه بسیج و بسیجی که یک اندیشه و مکتب است که ویژگی‌های آن را در کلام امام باقر(ع) به وضوح می‌توانیم، ببینیم گفت:یک بسیجی ویژگی او مقاومت و ایستادگی در مقابل تلخی ها، سختی ها، درشتی ها و نابسامانی ها است و اگر نتواند دربرابر سخنتی ها بایستد نباید نام او را بسیجی گذاشت.

نماینده ولی فقیه گفت: وقتی پیامبر اعظم می فرمایند که «اگر خورشید در کف دست راست و ماه را در کف دست بگذارند من از راهی که انتخاب کرده ام بر نمی گردم »آیا می توانیم بپذیریم که تابع این مکتب انسان غیر مقاوم باشد و فردی باشد که از استقامت و پایداری بهره نبرده باشد.


وی با طرح این سوال که آیا می شود فردی در این مکتب نام بنویسد و بدون برنامه وارد عرصه مد نظر شود؟، گفت: بسیجی مجسمه نظم، برنامه، تقوا، پاکی، دین مداری و دین شناسی است.

آيت الله ايماني با اشاره به اينكه نظالم جمهوري اسلامي مدلي دارد كه دنيا فاقد آن مي باشد گفت: شجره طيبه بسيج مدل جديدي است از اداره ي جامعه كه مي تواند به دنيا ارائه شود.

آیت الله ایمانی با اشاره به این نکته که در عرصه سازندگی پس از انقلاب بسیج حضور خود را به دنیا نشان داده که مدل حرکتی موفقی است، تصریح کرد: شجره طبیه بسیج مدل نو از جامعه است که در یک گروه و زمان معین منحصر نمی‌شود و مربوط به همه دوره‌ها و اقشار است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:اگر توانستيم مجموعه بسيج را به عنوان يك حركت موفق به جهان معرفي كنيم به عنوان نظام پيشرو در جلو جامعه جهاني حركت خواهيم كرد.

وي افزود: اگر اين مجموعه به عنوان يك الگو ي موفق به جهانيان ارائه شود اين پيام را به دنيا مخابره مي كند كه هر جا كم آورديد و يا به بن بست خورديد اگر از اين اين مدل تبعيت كنيد مي توانيد گره بگشاييد و موانع را برداريد.

آيت اله ايماني اضافه كرد: امتياز نظام جمهوري اسلامي اين است كه تا ما تفكر و مكتب بسيج  را دنبال كنيم و الزامات آن را قبول و اجرايي كنيم هيچ قدرتي نمي تواند در مقابل نظام بايستد.

نماينده رهبري در استان محور انسجام

در ادامه فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه 20 قشری که به عنوان سازمان های قشری معرفی شده اند در این مجمع حضور دارند، گفت:خواست ولايت اين است كه تفكر بسيجی در تمام نقاط ميهن اسلامی خود را نشان دهد نه در قول بلكه در عمل مشاهد شود.

وی با اشاره به اينكه مطالبه به حق رهبری از همه ما اين است كه بتوانيم در زاويه عملكردمان بسيجی عمل كنيم، افزود: کلیدی ترین و ركن ركين بسيجی بودن در اخلاص و گمنامی است.

سردار غیب پرور گفت: فارس استان پهناوری است که به جهات مختلف لیاقت و شایستگی همه ی خوبی ها را دارد و وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند«استان فارس در قله است» استدلال پشت آن وجود دارد.

فرمانده سپاه فجر با بيان اينكه راه پيشرفت استان فارس همگرايي و انسجام است گفت: يكي از شرط هاي مهم بسيجي بودن انسجام است و محور اين انسجام در استان نماينده مقام معظم رهبري در استان مي باشند.


  حجت الاسلام محمد هادی رحيمي صادق     سیدرضا موسوی تبار          سيد محمود ساداتي

هیئات رئیسه مجمع عالی بسیج با انتخابات مشخص شد
 
به گزارش تنوير در ادامه جلسه و در پي برگزاري انتخابات مجمع عالي بسيج استان فارس، مسئولين، نخبگان و اقشار بسيج از بين هفت نفر داوطلب، سيد محمود ساداتي را به عنوان نائب رئيس و از بين هفت  نامزد، سيد رضا موسوي تبار و حجت الاسلام محمد هادي رحيمي صادق را به عنوان بازرسان مجمع انتخاب كردند.

[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:سپاه فجر , استان فارس , بسیج فارس , استانداری فارس , امام جمعه شیراز,

] [ 21:13 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم































[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:یادواره شهدا , بسیج مرودشت , سپاه فجر , اخبار فارس نیوز , فارس , اخبار فارس , اخبار شیراز,

] [ 16:27 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب

[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:تنویر , سپاه , اخبار سپاه,سپاه فجر ,سپاه نیوز , اقتدار بسیج , بسیج نیوز , سپاه نیوز,

] [ 16:11 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

 
بسم الله الرحمن الرحیم
به گزارش تنویر مسئول سازمان بسیج دانش آموزي استان فارس گفت: نخستين كاروان راهيان نور دانش اموزان پسر استان از 13 مهرماه به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام مي شوند.
 

 محمد جعفر دوستدار با اشاره به اينكه راهيان نور يكي از مهمترين راه هاي مقابله با جنگ نرم دشمن است و نقش مهمي در ترويج فرهنگ دفاع مقدس دارد، گفت: نخستين كاروان راهيان نور دانش آموزان پسر استان از 13 مهرماه به مناطق عملياتي دفاع مقدس انجام مي شود.

وي افزود:  بیش از 15000 دانش آموز پسر سال دوم دوره متوسطه كه درس آمادگي دفاعي را در سال تحصيلي 93-92 دارند در قالب كاروان 33 از 13 مهرماه تا 20 آبان ماه سال جاري به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام مي شوند.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي سپاه فجر استان گفت: خروجي كار در انتقال ارزش هاي دفاع مقدس و انتقال آن به نسل نو بسيار موثر خواهد بود.

دوستدار در ادامه به برنامه ريزي‌هاي موثر در جهت تامين امنيت كاروان‌هاي راهيان نور و بسته هاي فرهنگي اشاره كرد و گفت : علاوه بر بسته هاي آموزشي براي هر دستگاه اتوبوس6 نفر به عنوان مسئول اجرایی همراه اتوبوس شامل یک نفر مسئول اتوبوس،يك نفر روحانی، يك نفر راوي ، یک نفر مربی پرورشی ، نفر مربی آمادگی دفاعی و یک نفر فرهنگی كه از افراد با تجربه و آموزش ديده هستند پيش بيني شده است تا خاطره اي خوش و ماندگار را در ذهن شركت كنندگان بر جاي گذارد.

مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان فارس در خاتمه از همراهي و همكاري صميمانه آموزش و پرورش و سازمان اردویی استان  قدرداني و ابراز اميدواري كرد كه اعزام اولين كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي دفاع مقدس روز 13 مهرماه از شیراز با حضور و بدرقه مسئولان استاني صورت پذيرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت امشب یادواره شهدای محله مسجد امام سجاد ع در این مسجد برگزار شد . در این مراسم حجت الاسلام محمودی در مورد شهدا سخنرانی کرد و پس از ایشان سردار دانشمندی فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر ، به سخنرانی پرداختند . ایشان فرمود :  باید تلاش کنیم تا خودمان را بسازیم تا بتوانیم با شهدا و رهرو شهدا باشیم . خانواده های شهدا مقامی عظیم در پیشگاه خدا دارند که میوه دل خودشان را تقدیم دین خدا کردند و خانواده های شهدا پیش خدا خیلی اجر دارند و باید محترم شمرده شوند و به حرمت همین خانواده های شهداست که با وجود دشمنی های دشمن و تبلیغات  دشمن و اینکه می خواهند از همه زوایا ما را درتنگنا قرار دهند باز خداوند هنوز برکاتش را از جامعه ایران کم نکرده است و هر جا را نگاه می کنیم نعمت های خدابه وفور دیده می شود .

بسیجیان مرودشتی در یادواره شهدای محله مسجد امام سجاد شرکت کردند

بسیج مرودشت

بسیجیان مرودشت

سردار دانشمندی

بسیج مرودشت

مرودشت

d5kctch409l1ipzux55.jpg

امام خامنه ای : ما جنگ طلب نبوده و نیستیم

شهدا شهدا شهدا

سردار دانشمندی و حاج آقا محمودی

 بقیه تصاویر در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب

 بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور دانش آموزان بسیجی مرودشت در رژه 31 شهریور ماه بمناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت مراسم رژه روز 31 شهریورماه بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز یکشنبه مورخ 31/06/92  با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد در این رژه  حماسی گروهانهای رزمی ذوالفقار(ویژه پسران) و پیروان حضرت معصومه (س)(ویژه دختران) بسیج دانش آموزی حضور یافتند.

این مراسم که در جلوی درب ورودی سپاه ناحیه مقاومت  برگزار شد ابتدا مسئولین شهرستان اعم از امام جمعه محترم حاج آقا غفوری ، مهندس برومند نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار محترم جناب آقای حسینی فرمانده محترم سپاه جناب سرهنگ جمالی ، و فرمانده محترم نیروی انتظامی جناب سرهنگ شیبانی  از نیروهای بسیجی و انتظامی سان دیده سپس به جایگاه سان رفته و پس از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید جناب سرهنگ جمالی ضمن عرض سلام و خیر مقدم خدمت حضار  در باره مسائل مختلف روز ایران و جهان سخنانی را ایراد کردند. در ادامه نیز فرماندار محترم ضمن سخنان کوتاهی به  نیروهای حاضردر رژه خیر مقدم عرض نمودند. سپس بسیجیان حاضر در رژه از جمله گروهانهای رزمی ذوالفقار و پیروان حضرت معصومه (س) بسیج دانش آموزی از جلوی جایگاه سان عبور کرده و صلابت و حضور دانش آموز بسیجی را در عرصه های مختلف  به نمایش گذاشتند.

خواهران زینبی بسیج دانش آموزی

خواهران بسیجی مرودشتی

بسیج دانش آموزی مرودشت در رژه حماسی 31 شهریور حضور فعال داشتند

 بسیجیان مرودشتی

بسیج دانش آموزی مرودشت

 

[ شنبه 6 مهر 1392برچسب:رژه , بسیجیان , مرودشت , اخبار مرودشت , دانش آموزان مرودشت , مدارس مرودشت , مرودشت , اخبار مرودشت,

] [ 17:47 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

 بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری مرودشت

برادر بسیجی اسماعیل استواری

بسیج مرودشت خبرنگاران مرودشتی

مرودشت

گردان 106 مرودشت

اخبار شهر مرودشت

مرودشت و عکس

مرودشت

بسیج محلات مرودشت

مرودشتی ها

رژه مرودشتی

بسیجیان رهرو علی فدایی سید علی   بسیجیان شهر مرودشت

رزمی کاران بسیجیان حاضر در عرصه بسیجیان مرودشتی رژه 31 شهربور

سپاه مرودشت

مرودشت گردان های بسیج مرودشت

شهرستان مرودشت

حیدر یا حیدر ندای هل من ناصر حسینی

ما بسیجیان مرودشتی تابع امر ولایتیم

بسیجیان همیشه حاضر در صحنه

بسیجی زنده است به نام علی

بسیجی بودن یک افتخار است

بسیجی وقف اهداف حسینه

بسیجی خستگی ندارد

اخبار بسیجیان مرودشت

اعضای پایگاه شهید بهشتی مرودشت

شهر شهید پروز مرودشت

مقتدای بسیجیان علی و اولاد علی است جانم فدای سید علی

رزمی کاران مرودشتی

 مرودشت و اخبار بسیج مرودشت

 گروهان رزمی ذوالفقار بسیج دانش آموزی مرودشت

گزارش تصویری رژه 31 شهریور در مرودشت گردان امداد و نجات

مرودشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

عکاس : قائم محمودی . خبرنگار افتخاری وبلاگ بسیج مرودشت

رژه پایگاه شهید بهشتی

حزب الله مرودشت

 

مرودشت

مرودشت

بسیج دانش آموزی مرودشت

گروه رزمی ذوالفقار

بسیج مرودشت

بسیجیان شهر مرودشت در حال رژه

بسیجیان پر شور مرودشتی

گردان بیت المقدس مرودشت

31 شهریور در مرودشت

 

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه